سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوزش درد بردباری را جرعه جرعه درکش که آن اساس حکمت و ثمره دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :13707
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/9
10:33 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
امید[5]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
دی 1388[2]
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
دلنوشته
عناوین یادداشتهای وبلاگ
اس ام اس عشق قفس عشق عناوین یادداشتها[4]

1- زندگی اگر زیبا بود کودک انرا با گریه آغاز نمی کرد.

2-اگر تو زندگیت به در بزرگی رسیدی که یک قفل بزرگ روش بود نترس نا امید نشو چون اگر قرار بود باز نشه به جاش دیوار میگذاشتن.

3-یک نقطه بیش بین رحیم و رجیم نیست از نقطه ای بترس که شیطانیت کند.

4-الهی در دریای خوشبختی غرق شوی و راه نجاتی نداشته باشی.

5- عشق را نصیب کسی کن که لایق آن باشد، نه تشنه آن. زیرا هر تشنه ای روزی سیرآب میشود.(شکسپیر)

6-همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از آن دور شدی در انتظارت بماند.

7-حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست خدا در هر حضوری رازی نهاده است خوشا روزی که دریابیم راز این حضور را.

8-سه دوست صمیمی دارم،بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرن:غم،حسرت،تنهایی.

9-وقتی با هم هستیم 3 نفریم،من و تو و عشق، وقتی جدا میشیم 4 نفریم ، تو و تنهایی، من و عذاب.

10-وقتی از غربت ایام دلم میگیرد،مرغ امید من از شدت غم میمیرد دل به رویای خوش خاطره ها میبندم. باز هم خاطره ات دست مرا میگیرد.

11-ما کشته عشقیم محبت کفن ماست پرورده رنجیم رفاقت هدف ماست.

12-وفادار تو بودم تانفس بود دریغا همنشینت خار و خس بود دلم را باز گردان همین جان سوختن بس بود بس بود.

13-اگه عشقم حقیره!اگه جسمم کویره !اگه همیشه تنهام! اگه خالیه دستام! هیچ خیال نی!!! برای تو عاشق ترین عاشق دنیام.

14-کاش میشد روی قلب سرنوشت، لحظه های با تو بودن را نوشت.

15 زندگی قشنگه اگه برای تو باشه......مرگ قشنگه اگه برای تو باشه......دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه .........من قشنگم اگه با تو باشم ......اما تو هر جور باشی قشنگی.

16-اسمت رو گذاشتم گل ترسیدم پژمرده بشی. گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی.گذاشتم جونم که اگه خدایی نکرده رفتی منم برم.

17-توی زندگی بعضی چیزها بزرگ، بعضی چیزها کوچک، بعضی چیزها ساده و بعضی چیزها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو...

 

 

18-یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟

برایش صادقانه می نویسم : برای آنکه باید باشد و نیست....

 

19-به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی را بی رنگ ، زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ... و من را دلتنگ تو آفرید.

20-روزی صدبار باهم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدیم که تو را به خدا سپردم!

21-صبر کردن دردناک است، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناکتر این است که ندانی باید صبر کنی یا فرموش.

22-اگه تو دنیا هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست :خدای مهربون، فکرای قشنگ، قلب کوچیک من.

23-من به جرم بی وفایی این چنین تنها شدم ، چون ندرام همدمی بازیچه ی دلها شدم.

24-کیست که غربت رفته را یاد کند،دل غربت زده را شاد کند،می نوشتم این سخن از بهر دوست تا بداند این دلم در فکر اوست.

25-دوستی مثل گلوله برفه که ساختنش آسونه ولی نگه د اشتنش سخته.

26-نگاهم یاد باران کرده امشب ، مرا سر در گریبان کرده امشب،غم و فریاد من از این و آن نیست دلم یاد رفیقان کرده امشب.

27-میدونی مثل چی هستی؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته مرده زیاد داری.

28-دور بودن از عزیزان مشکل است.امتحان باوفایی در جدایی حاصل است.گرچه من دورم زپیشت ای عزیز. دوریت دریا و یادت ساحل است.

29-اتل متل صفاتو /دلم کرده هواتو/الهی زود ببینم صورت مثل ماهتو.

30-زندگی سه لحظه اش قشنگه. دیدن تو...خندیدن تو...بوسیدن تو...

31- رسم دنیا فراموشی است اما فراموش نکن که کسی در لابه لای گذر زمان به یاد توست.

32-گلی گم کرده ام در باغ هستی خودت را گم مکن آن گل تو هستی.

33-از شب پرسیدم برای کسیکه دوستش دارم چی بنویسم گفت بی تو فردایی ندارم.

34-زندگی با صدا شروع میشه اما بیصدا تمام میشه عشق با ترس میشه و با اشک تمام میشه دوستی واقعی هر جا شروع میشه اما هیجا تمام نمیشه.

35-ندارم 

گفتم که ندارم

نفهمیدی میگم ندارم

به جان خودم ندارم

بابا ندارم

مثل اینکه حالیت نیست

طاقت دوری تو رو ندارم

36-به زن حمید میگن یه بوس میدی ؟

میگه حمید!

حمید میگه بهش بده تبرکه.

37-در تنهاترین تنهایی تنهاییم تنها کسم تنهایم گذاشت.


88/11/15::: 5:5 ع
نظر()
      عشق